آزمایشگاه مرکزی دانشگاه هرمزگان
 
EnAr ورود 0

برگزاری نشست مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در استان هرمزگان

برگزاری نشست مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در استان هرمزگان

نشست مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در استان هرمزگان، به میزبانی دانشگاه هرمزگان 26 دی ماه سال جاری برگزار شد.

با هدف شناخت، معرفی و اشتراک‌گذاری توانمندی‌ها، هم‌افزایی تجربیات و دستاوردهای آزمایشگاهی کشور، معرفی ظرفیت‌های شبکه آزمایشگاهی و بهره‌مندی هرچه بیش‌تر کشور از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی سراسر کشور، نشست‌ها و بازدیدهایی با حضور کارشناسان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و مدیران مراکز آزمایشگاهی در استان‌های مختلف، برگزار می‌شود که استان هرمزگان و دانشگاه هرمزگان ، این‌بار میزبانی نشست یادشده را عهده‌دار بود.

نشست مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در استان هرمزگان، به میزبانی دانشگاه هرمزگان 26 دی ماه سال جاری برگزار شد.

در این نشست موضوعات متعددی مطرح شد. پس از خوش‌آمدگویی و عرض خیرمقدم خدمت مهمانان و مدعوین بویژه دبیر محترم ستاد آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی جناب مهندس نسب، امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های آزمایشگاه مرکزی دانشگاه هرمزگان توسط مدیریت آزمایشگاه مرکزی، دکتر ثمری،  معرفی شد. در ادامه ایشان به تشریح فعالیت های آزمایشگاه پرداختند. از فعالیت‎های تاثیرگذار و ماندگار آزمایشگاه مرکزی جذب کارآموز از بین دانشجویان توانمند، مستعد و در شرف فارغ‌التحصیلی و آموزش اصول و کار با دستگاه‌های موجود در این آزمایشگاه به آنان می‌باشد. همچنین، مدیر آزمایشگاه مرکزی پس از تشریح نقشه راه آزمایشگاه مرکزی اعلام آمادگی خود را در زمینه‌های تعیین ماهیت مواد شیمیایی و همکاری با ارگان‌هایی همچون گمرک، استاندارد، معاونت غذا و دارو، محیط زیست، اداره شیلات و دامپزشکی و همچنین صنایع استان اعلام نمودند و از صنایع شرکت‌کننده خواستند از پتانسیل دانشگاه چه در زمینه تربیت نیروی ماهر و چه در زمینه آنالیزهای شیمیایی محصولات حمایت کنند.

در ادامه جناب مهندس مجتبی نسب دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به معرفی سازمان متبوع و تشریح عملکرد آن پرداختند و پیرامون مشکلات و سیاست های آزمایشگاه های استان، به پرسش ها و دغدغه های مطرح شده در قالب زمان پرسش و پاسخ،  راه حل و پاسخ ارائه دادند.

در انتها  اشاره شد که امید است این نشست باعث افزایش هم‌اندیشی، همدلی و مشارکت بین آزمایشگاه‌های استان شده که در نهایت منجر به ارائه افزایش خدمات و کیفیت شود.

پس از اتمام برنامه، حاضرین از آزمایشگاه‌های دانشگاه هرمزگان بازدید کردند. 

4   0
بازدید امروز: 10    بازدید کل: 933
captcha